Pages

Powered by Blogger.

About Me

RSS
Post Icon

SAHABAT DUNIA AKHIRAT SAYA ^_^

 
SAHABAT
“memori indah yang tercipta dalam hidupku”

Sehari tak bertemu denganmu,
Bagaikan terasa hampa dalam hatiku
Oh naluriku,
Begitu banyak hal yang ku alami disini,
Hati ini akan berasa tenang,
Bila kau sentiasa bersamaku wahai “SAHABAT”...

Meskipun kita berdua berjauhan,
Namun ku ingin kau mengerti bahawa,
Sebenarnya ku tak pernah mampu
Jauh darimu....
Aku ingin kau selalu berada disampingku..
KAU ADALAH KEKUATANKU,TAWAKU,KECERIAANKU..

Aku bermimpimu WAHAI SAHABAT,
Tentang hari ini,hari esok dan hari-hari seterusnya...
Disaat masa berlalu, kita berdua
adalah “SAHABAT”
Sahabat yang selalu bersama-sama dalam keadaan susah mahupun senang
........

Hidup ini telah tertulis ,
Kau & Aku adalah “SAHABAT DUNIA AKHIRAT”
SHILA SHAHARAMAN
Dan bila nanti,
Kau ingat kembali,
Masa-masa inilah,
Yang akan kita kenang slalu...

(betul tak Cik Shila Shaharaman ? ).

Aku berjanji sampai tua nanti,
Akan ku ada disampingmu,

Jika kau memerlukan aku...
Dan ketika itulah  dunia ini merahmati hidup kita..

Ketika ramai orang salah faham tentang kamu ,kamu, kamu...
Bagiku,orang yang salah mengerti itu,

Adalah mereka selama ini tak pernah,
Membaca yang tersurat, mengerti yang tersirat....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Unknown said...

Perghh.. Cantik blog kau. Hahha

Unknown said...

amirul Mestar :
hehe... biasa-2 je nieh..ni pon kawan-2 aku yang ajar wat blog nie :) tengs komen :]

Unknown said...

aja aku chik...hihi

Post a Comment